Akademia Kompetencji

Regulaminu uczestnictwa w projekcie
zał nr 1
zał nr 2
zał nr 3
Harmonogram zajęć

04. 10. 2019 r. uczniowie z naszej szkoły uczestniczyli w IX Światowym Dniu Tabliczki Mnożenia, był sporo emocji i zabawy. Zmaganiom uczniów dopingowały Pani dyrektor Małgorzata Nermend i Wioletta Wolska. Kto powiedział, że matematyka jest nudna? 🙂

Z jaką prędkością jedzie auto po szkolnym korytarzu? W jakim czasie auto przejedzie odległość 2 m?  Na te pytania odpowiadali uczniowie klasy 6d wykonując doświadczenia, obliczenia  i odpowiednie pomiary.

Uczniowie klasa 6d na lekcji matematyki musieli narysować plan korytarza szkolnego. Dzięki obrotomierzom, które pomogły określić jego długość i szerokość zadanie to okazało się bardzo przyjemne i łatwe. Zabawy był przy tym sporo.

Działania pisemne hyyy…nie musi to być nudne. Uczniowie klas czwartych ćwiczyli działania pisemne i kodowali świąteczny obrazek.

Zadanie było trudne, bo jak tu taką dużą salę od matematyki zmieścić na kartce A3. Uczniowie klasy 4a i 4c zmierzyli długość i szerokość sali lekcyjnej oraz ławek i przystąpili do rysowania w skali 1:30.

Uczniowie klasy 4a i 4c przekonali się o tym jak smacznie można uczyć się ułamków. Po tej lekcji każdy potrafi powiedzieć jaką część czekolady (mandarynki) zjadł, a jaka mu została. Było smacznie, pachnąco, głośno. 🙂

Dzisiejsze lekcję matematyki w klasie 5a i 6b z wykorzystaniem metod i narzędzi TiK. Pani Magdalena Jagodzińska lubi nowinki technologiczne i wykorzystuje je na lekcjach matematyki, by zachęcić uczniów do uczenia się jej. Dziś Bohaterami były Ułamki i Procenty.

Theme: Overlay by Kaira Extra Text
Cape Town, South Africa